Friday, August 11, 2006

Komen-komen terhadap artikel "Chelsea F.C"

Assalamualaikum

Saya masih lagi mengalami masalah dalam memposting entry-entry dalam blog ini.

Ada sahabat yang menegur beberapa "typo error" dalam artikel saya. Alhamdulillah, beliau sedar rupanya.

Thiery henry bukanlah pemain England dan Chelsea. Saya pun tak perasan saya tertaip namanya. Yang ingin saya tulis sebenarnya ialah "John Terry".

Juga, jika saudara-saudari sedar, sering kali terjadi typo error yang dilakukan secara otomatik oleh Microsft Word dan Microsoft Outlook seperti perkataan2 berikut:

"Sesama" sering ditulis menjadi "sesame" (apa, ingat sesame street ka?)
"Datang" ditukar menjadi "dating" (waduh, waduh..seolah saca menghalalkan pulak dating-dating ni..)
"insan" menjadi "insane" (hahahaa...manusia ni gila ke?)

dan banyak lagi...

Maaf, saya tidak dapat berbuat apa-apa. Kesibukan saya di pejabat jarang membenarkan saya mencheck balik artikel-artikel saya. Jika ada yang ingin membantu menjadi editor bersama untuk blog ini, saya mengalu-alukannya.

Juga jazakaLLAH khairan kepada dua penulis muda berbakat besar, syeikh Faisal Tehrani (tehranifaisal.blogspot.com) serta saudara pakcu sempoi (bukan nama sebenar) (musafirfana.blogspot.com) di atas komen terhadap artikel tersebut.

Wassalamualaikum warahmatuLLAH...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Ukhwah.com :: Top Blog